RE: Dovoz benzínu z PL

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Pátek Březen 11 10:31:34 CET 2022

Chce to tvrdou průhlednou hadici, na to jsou dobrý právě ty akvarijní
(nějakou akvarisitku mají v každým Hornbachu), třeba Tetra nebo Sera jsou
tvrdý jak šutr, aby se nezalomily. Na výběr je nejčastější rozměr 12/16
(vnitřní/vnější) nebo 16/22. Nevím, co tím hrdlem proleze, možná bude lepší
ta užší. A pak podtlakem natáhnout a vyčerpat, průhledná hadice a vlnka je
tam kvůli tomu, že bude potřeba pořádně natáhnout, bude tam solidní
převýšení. Jenom to chce nižší kanystry, aby byli ideálně pod úrovní nádrže,
aby to líp teklo.
Ale nejlepší je prostě sundat to víčko s plovákem a vytáhnout to tudy. V
ideálním případě to bude jedna nádrž v celku a půjde to krásně odčerpat.
Rozdělat to určitě musí jít, je to prostě jediné servisní místo pro nádrž, i
když tam není čerpadlo, musí tam být plovák, který je občas potřeba vyměnit,
většinou tam bývá i sítko na filtraci bordelu, ale může být až u čerpadla. S
tou demontáží buď poradí Google nebo nějaký fordovský klub a samozřejmě i
servisáci, co někdy to Mondeo servisovali.

-----Original Message-----
From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of Pikulik
Sent: Thursday, March 10, 2022 11:32 PM
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: Re: Dovoz benzínu z PL

Zkoušel jsem strčit hadičku do nádrže a čerpadlo na vrtačku. Trochu to
čerpalo, ale pořád přisávalo vzduch. Za 10minut jsem vyčerpal 3l. Prý je v
nádrži nějaká příčka.

Pod sedačkou jsem čerpadlo nenašel. Vedou tam dva tenké dráty. Víčko nejde
sundat. Údajně snímač hladiny.

Po zapnutí klíčku se nic neděje. Škodovka třeba zapnula čerpadlo a
natlakovala potrubí. Relátko čerpadla schází. Volal jsem do servisu a prý
tam žádné čerpadlo není. Mám to odsát přes naftový filtr. Je to divné
protože čerpadlo se prodává. Jedná se Mondeo MK3

Sehnal jsem hadičky a redukce na čerpadlo a zítra bude další pokus přes
filtr. Vrtat do nádrže se mi na parkovišti zatím nechce. Nerad bych byl ve
zprávách.