OT: Vodni "slem"

Sobota Březen 5 12:27:48 CET 2022

Já jsem akvarista amatér a se šlemem nebojuju, jen se zelenýma řasama, co
při výměně vody oškrábu ze stěn. Tak se mi to daří udržet v přijatelných
mezích. Druhá věc jsou hnědé řasy (nebo co to je), které beru jako součást,
jsou jima pokryté i kamínky a spodní listy rostlin (prostě ty starší listy;
nové mají zatím svoji barvu). Akavárko žije, ryby nechcípaj. Všechno co tam
roste, beru jako součást ekosystému, trochu řas, trochu bahna. S pítkem
neumím poradit než to prostě občas vyčistit.

P.K.