Stacionarni fotak

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Čtvrtek Červen 30 19:53:29 CEST 2022

Zmatek v tom nemám. Mám zrcadlovku i bezzrcadlo. Dokážu to porovnat.
A když tam mám nasazené nějaké dlouhé ohnisko ( mám staré Zeisse 200/2,8  a
zrcadlový 500/10 )
tam je klasický hledáček k nezaplacení.
EVF hledáček je alespoň na mém bezzrcadle pomalý a na tyhle dalekohledy
špatný.
Ale rozumím, že se v tom někdo shlédnul. Mě to prostě nevyhovuje. A to už
jsem měl půjčený EOS-R, který má čip nějakou roletkou chráněný a nešpiní se.
Ale nevyhovuje mi to.
Ano bezzrcadlo je lehké, fajn na cesty. Ale to už si rovnou mohu vzít lepší
fotomobil.

Bez
virů. www.avast.com
<#DAB4FAD8-2DD7-40BB-A1B8-4E2AA1F9FDF2>