FV - ekonomika - bylo par postrehu ze skoleni

Úterý Červen 28 08:27:17 CEST 2022

Když se řeší to zúčtovací období - jak to funguje? Počítá se energie + a
- skutečně v součtu za celý rok? Nebo pokud na začátku zúčtovacího
období v baterii nic nemám, beru energii od distributora za plnou cenu a
když jí dodatečně doplním, už se to zpětně neodečte?

Anděl