FV - par postrehu ze skoleni

Petr Labaj labaj na volny.cz
Neděle Červen 26 00:32:50 CEST 2022

Obávám se, že podobný technický způsob výpočtu toho moc neukáže.
Efektivita používání bude určitě do značné míry záviset na stylu chování
obyvatel.
Pokud přesvědčím ženu (cukrem nebo bičem) k efektivnímu chování, budou
výsledky a případná návratnost určitě pravděpodobnější než u někoho, kdo
má horší přesvědčovací schopnosti nebo menší bič.

V létě, při přebytku energie, to nebude tak kritické. Ale v té horší
polovině roku,
kdy příkon ze slunce bude malý a nepravidelný, na tom bude záležet silně.

PL