Re: Re: soláry a solární ohřev vody

Dodo Racek dodoracek na gmail.com
Středa Červen 22 07:40:07 CEST 2022

To s nemrznucou kvapalinou nema vela spolocneho.
Regulatory maju moznost ochranu pred zamrznutim zapnut/vypnut + nastavenie
teploty kolektora, od ktorej ma byt aktivna.
Niktore typy regulatorov to maju default zapnute.
Divili by ste sa, kolko instalacii ma tu ochranu defaultne alebo z
neznalosti zapnutu  a vykuruju strechu...
A potom hladaju problem napr. v spatnej klapke.
Po reklamacii fungovania a instalacii spatnej klapky ochranu sikovnejsi
instalater vypne a "instalacia spatnej klapky vsetko vyriesila" ;-)

Dodo

st 22. 6. 2022 o 6:58 Petr Simek <psimek na jcu.cz> napísal(a):