Re: vibrační membránové čerpadlo

AZe aze na seznam.cz
Pátek Červen 17 15:07:32 CEST 2022

Jen elektromagnet.
aze

From: Aleš Filip
Sent: Friday, June 17, 2022 2:50 PM
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: Re: OT: vibrační membránové čerpadlo

Dobrý den,

Jak to čerpadlo vůbec funguje? Co tahá za tu membránu? Tam je jenom elektromagnet, který kmitá, nebo je tam motor s nějakým výstředníkem? Napadlo mě, že když už budu dělat to dálkové spínání, tak jestli by tím nešel i regulovat nějak průtok.

S pozdravem,

--
 Aleš Filip
 Kutná Hora

  Není
  Čerpadlo nemá žádnej vypínač. Pokud mu zavřeš výstup, bude se snažit to přetlačit do úplného roztrhání.
  Tahle čerpadla se moc nevypínají. Doma jsem mu zabavil všechna zavírátka a řekl, že místo zavírání se má dát hadice ke stromu.

  Jinak bych ti trochu radil se podívat po trochu pevnější verzi
  https://www.robks.cz/rob
  Mají tam i "vodárnu" s vypínačem. Ale nic moc, nádoba je malá.