Kdy zase budou chipy?

Martin Blaha conf.hw na elektronek.cz
Úterý Červen 14 11:17:08 CEST 2022

Ano, procesoruy z aliexpressu relativně bez problémů, až na jednu maličkost,
kupoval jsem pravidelně třeba attiny13, atmega8, atmega328 apod a jediné
co bylo průser tak byl dost ujetý interní oscilátor, že ani OSCCAL
registr na doladění nestačil.
S krystalem nebyl problém samozřejmě. No a taky jsem nekontroloval
přesnost ADC převodníku.
Ale jinak bez problémů.

MB