Solar na parapet

Michal Grunt michal.grunt na gmail.com
Neděle Červen 12 22:00:01 CEST 2022

To může takto spadnout i větší květináč, uvolnit se satelitní anténa,
klasická anténa (uhnije matka) atd. Samozřejmě je nutné to patricne
naddimenzovat a bez toho bych to tam ani nedal. Třeba hned vedle je konzole
na anténu tak to pojistit lankem (nebo několika lanky) k ní kdyby už to
mělo snahu padat... Musí to být samozrejme festovni. Sam nemám rád něco
jenom aby to drželo a občas mě udivuje co se běžně prodává. Proto dost
premyslim jak to tam opravdu festovne přidělat kdybych do toho šel. Jinak
se na to vybodnu a nebudu to tam rvat za každou cenu.

Čím je pridelany panel na profily? To jsou ty 4 malé šroubky na obrázku
nebo je k tomu nutné koupit "něco"? Co přesně? V popisu jsem se nic
nedozvěděl. Nejake profilové matky se šrouby jsem v nabídce viděl... Děkuji

https://www.i4wifi.cz/cs/245099-xtend-solarmi-konstrukce-pro-uchyceni-solarniho-panelu