Oddeleni USB

Libor Konečný support na mikrovlny.cz
Sobota Červen 11 00:05:55 CEST 2022

Me se to zaclo projevovat az od te doby co programuji zarizeni, ktere
maji spinany zdroj a jsou pripojene k napajeni pres vlastni spinany zdroj.

+ mam k tem deskam pripojeny programator ci debuger a pokud je vse pod
napetim (deska a programator), tak pri odpojeni a pripojeni od ICSP to
obcas znicilo VPP pin programtoru.

U zarizeni, ktere melo trafozdroj (bylo oddelene) se to nestavalo.

Problem bude zpusobovat  ta virtualni zem GND  k PEN, pokud tedy neni s
ni spojena.

LK