Re: OT: PDF prohlížeč s maximální plochou

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Středa Červen 8 23:58:18 CEST 2022

Potřeba konfigurace vychází z odlišných požadavků.

Třeba já od PDF prohlížeče požaduji dobrou použitelnost v úzkém okně a
do celoobrazovkové podoby přepínám jen omylem a pak tápu, jak z toho
ven. Takže oceňuji dotaz před přchodem do tohoto režimu:-) Navíc si
nerad pamatuju klávesové zkratky, takže chci mít na nástrojové liště své
oblíbené funkce dostatečně vlevo, aby se mi v úzkém okně neschovaly.

PH