Re: OT: soláry a solární ohřev vody

Zdeněk Aster zdenek.aster na seznam.cz
Středa Červen 8 21:58:27 CEST 2022

ANo diody jsou ale antiparalelně k panelu nikoliv v sérii, právě kvůli
tomu zpětnému proudu... A pravděpodobně to je ten
proud co je v datasheetu.....
Přiznám se, že jsem se o to zajímal co a jak panelu škodí a moc jsem se
toho nedozvěděl, čekal jsem, že třeba zde
v diskuzi do toho vnese nějaké světlo :-)... Ono většina lidí jaksi nemá
měření jednotlivých stringů tak prostě ví velké kulové,
kam co teče....
A leč to měřím hallovými sondami tak mi to dost přesně sedí na
proud co hlásí MPPT měnič, takže nemám pochyb, že ten proud tam fakt
teče.....

Zdeněk Aster