Re: nové baterie Tesla, je to reálné?

Jaroslav Lukeš lsh na wo.cz
Pondělí Červen 6 23:56:32 CEST 2022

Není asi žádoucí je mít civilně dostupné, co si pamatuji tak to jsou
baterky do tanku a vyrábí se v USA, tak tady to měla být třetí fabrika.
Ten odborný hod z okna asi přesvědčil Pentagon, protože oni standardně
jen odborně shazují ze stolu. Možná je zdejší provoz míněn jako záložka
pro proxy konflikty, o kterých jako civilové nemáme mít ani tušení a
proto je to taková "záhada" - je potřeba zhasnout zájem o vojenský objekt.