Re: OT: soláry a solární ohřev vody

Petr Labaj labaj na volny.cz
Neděle Červen 5 18:12:44 CEST 2022

Ale to je přece klasická situace. Je přece třeba se sprchovat společně
(u mě v uspořádání M+F, někdo jiný může mít jiné priority).
Ženské na ekologii slyší, a když je to ještě omezeno i fyzicky menším
objemem vody, tak proti tomu není obrany.

K legionele: ta se množí jen ve stojaté vodě. Malý bojler zaručuje, že
tam voda nikde moc nestojí.
A pokud stojí v nějakých trubkách k nepoužívaným umývadlům, tak tam je
zase studená, a to legionele nechutná.

A mimochodem sprcha ve studené vodě myslím ještě nikoho nezabila. A
naopak zvyšuje imunitu.
Od doby, co jsem se začal celoročně sprchovat venku (2 roky), jsem ještě
nebyl nechcípaný.
V zimě je někdy trochu problém s nabíráním vody, pokud je led na hladině
moc tlustý.

PL