Re: Náhrada tranzistoru IGBT AOB15B65M1

Petr Labaj labaj na volny.cz
Úterý Červenec 26 19:20:41 CEST 2022

Pří výběru z dostupných tranzistorů v TME vypadá dobře tenhle:
https://www.tme.eu/cz/details/igb30n60h3/tranzistory-igbt-smd/infineon-technologies/

600V, 30A.

Kdyby to bylo moje, tak bych ho zkusil.
Jen má nižší max. Uge (+-20V, ten původní má +-30V).
Tak jestli je to možné, změřil bych kolik na gate v reálu jde.

PL