Re: Otevírání SMD pásek

jurp jurp na volny.cz
Neděle Červenec 24 19:15:25 CEST 2022

Pro nahled jak to shrnuje si dejte hledat heslo "feeder finger".
Google toho najde dost, vcetne videi.

Osobne pouzivam ostrou pinzetu.

Nedam odkaz, ale na Ytrubce jsem videl video z nejake japonske osazovny
a tam mela baba na ruce "plastove hodinky", kde misto ciferniku byl blocek
kratkych lepicich pasek. Tu samolepku sejmula a prilepila na konec kryci pasky.
Pak za ni potahla, az kryci paska povolila a odchlipla se.
Ale neco takoveho jsem nikde zatim v nabidce nevidel.

Ad Amper. Neverim, ze by tam v tomto smeru bylo neco zajimaveho.
V letech minulych bych konstatoval-nicevo.
To spise SMTconnect, ale ten uz byl v kvetnu v Norimberku.

JURP