OT: PH v bazene

Petr Labaj labaj na volny.cz
Úterý Červenec 19 18:11:56 CEST 2022

Já bych si to změřil lakmusovým papírkem nebo digitálním měřákem.
Oboje mám.

Ale kdybych neměl, tak bych v první fázi zkusil tu vodu ochutnat.
Pokud je pH až někde za rohem, tak by to mělo být snad znát i na chutí, ne?

A kdyby to nezabralo, ta bych to pohárku dal trochu vody a kapnul do ní
pár kapek octa.
Pokud se to vrátí z hraniční hodnoty, tak to bylo zásadité. Pokud se to
naopak zhorší, tak kyselé.
Nebo místo octa naopak něco zásaditého. Sodu, zrnko NaOH a podobně.

PL