PSECT direktiva pro pic-as

Jindrich Fucik FULDA na seznam.cz
Úterý Červenec 19 12:21:36 CEST 2022

OK, minimálně tam ukazuje, že používá PSECT tak, jak jsou definované v této tabulce:
https://onlinedocs.microchip.com/pr/GUID-BB433107-FD4E-4D28-BB58-9D4A58955B1A-en-US-3/index.html?GUID-53F586D8-3295-4C04-A0C7-28451A90C781

Tak to bude asi o malinko lepší, než neustále editovat parametry překladu a přidávat
-Xlinker -presetVec=0h,intCode=04h

---------- Původní e-mail ----------
Od: Miroslav Draxal <evik na volny.cz>
Komu: 'HW-news' <hw-list na list.hw.cz>
Datum: 19. 7. 2022 11:41:10
Předmět: RE: PSECT direktiva pro pic-as
Dobrý den,

Taky jsem se kdysi tomu snažil přijít na kloub, ale následně jsem to vzdal,

nikde jsem nic pro mě srozumitelného nenašel. Používám to se svým

bootloaderem, něco je o tom napsáno na

https://www.microchip.com/webinars.microchip.com/WebinarDetails.aspx?dDocNam

e=en558478

Je tam možnost stáhnout pdf, něco malinko tam o tom je.

míra