Re: OT: doporučte knížku

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Pondělí Červenec 18 20:54:46 CEST 2022

Souhlasím, Nadace je super

Ono je na ní dále navázáno skoro všechno ostatní od Asimova. Tzn. jiné
knížky jejímu ději předcházejí a snad i nějaké následují (nejsem si
jist) a na další je občas někde nějaká zmínka. Kdysi, za časů, kdy se
běžně scanovalo, OCRkovalo a pak sdílelo, jsem si udělal kompletní
sbírku. A taky četl 100 stran denně. Bohužel nebyla zálohována.

Závěr pro původního tazatele: (skoro) cokoli od Asimova

Ještě jsem si vzpomněl na jednu, která na Nadaci výjimečně (myslím) nemá
spojení:
Ani sami bohové - taky super a mají tam dokonce ufouny s více pohlavími:-)

PH