Re: Kódování PDF s časopisy Amatérské rádio, Praktická elektronika,...

Jindroush jindroush na seznam.cz
Neděle Červenec 10 17:54:50 CEST 2022

Nejde to ve smyslu "je to zakazano" nebo nejde to ve smyslu "pri
kopirovani je vysledkem rozsypany caj"?
To prvni by melo jit odstranit, to druhe je dane zpusobem vyroby, tj.
kopiruji se znaky, ktere neodpovidaji ocekavanym glyphum a tezko se s
tim neco da udelat.
J.