Motor z trouby

Petr Labaj labaj na volny.cz
Sobota Leden 29 23:11:37 CET 2022

Především vymontovat ven.
Jasně, je to otrava. Ale i když se bude měnit, tak se stejně musí
vymontovat.
Motory téhle konstrukce jsou třeba v čerpadlech praček. Tam jsem s tím
měl taky problémy.
Výrazně se zvětšil odpor v ložiscích (teda spíš v "ložiscích").

Sundal bych vrtuli, roztočil to akuvrtačkou za současného kapání oleje
do ložisek.
Aspoň tak jsem to dělal já s tím pračkovým (úspěšně).
Taky bych nějakým lídlmetrem změřil spotřebu.

PL