Re: OT: přívod k měřákům

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Pondělí Leden 24 10:02:59 CET 2022

Myslím, že tomu nerozumíte...ten kabel je pro ty, co už mají všechno. Pro
takové jedince je kabel důležitý, vede k vnitřnímu uspokojení.

Mám kamaráda totálního audiofila. Když jsem si u něj před svátkama byl
poslechnout nové reproboxy v ceně pěkného auta, musel jsem se u něj doma
převlíct. Odněkud z Itálie objednal speciální průzvučné triko a kalhoty
určené k poslechu z kvalitních systémů. Jedná souprava prý 400 eur.

Je mi ho líto. Žena už od něj utekla a já tam byl taky naposledy.
Antivaxeři jsou proti němu hodně slabej odvar. Jinak je ale hodnej..