Re: levné termotiskárny

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Sobota Leden 22 11:31:19 CET 2022

Zatím nemám v plánu ten účtenkovej papírek konzumovat.

Dnes jsem provedl rozborku a sborku. Jako náhodou je v reklamních
materiálech napsáno, že baterka má 1000mAh, ale ve skutečnosti to je LB
523450 s kapacitou 800mAh.
Celá tiskárna obsahuje jeden procesor, který řídí všechno. Je na něm
napsáno BP0Q340-56C4. Nedaří se mi o něm nic najít :( a navíc nedokáži
vyloučit, že mám všechna čísla správně (zejména to Q). jedná se o
čtvereček se 4x8 nohama. Logo je na něm asi JL. Asi na tom nesejde,
prostě to bude nějaký bluetooth SoC, který má nahraný rovnou program pro
tiskárnu. Pak už je tam jen motorový budič CS9016C, což náramně
připomíná DRV8866. Čínskej datasheet se dá najít.

Kupodivu datové dráty z USB konektoru vedou do procesoru, ale po
připojení se nemá snahu hlásit.

Tisková hlava má 24 pinů, takže bude v zásadě stejná jako všechny
ostatní, jen bude potřeba najít pinout, protože ty zdokumentované mají
30 pinů, ale některé jsou NC.

Pokud by někoho zajímaly fotky, mohu nabídnout.