[OT] automat/manual, was: [OT] Roztlacanie/tahanie modernych aut

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Pátek Leden 21 16:53:20 CET 2022

>Weku...zacal bych tim, ze by se se opravily nejprve vsechny silnice 1.-3. trid

To je nedielna sucast celeho procesu. Pri budovani mobilnej telefonnej
siete a internetu bola tiez ako sucast defacto zrekonstruovana kompletna
telekomunikacna siet.

>Jak vidno neni treba zatim nutne uplne zbytecne resit nejake neuronove
>systemy rizeni...

Ale ved o tom hovorim cely cas, ze NIE NEURONY!

>myslim, ze ty body co jsem nastinil jsou zatim mnohem
>narocnejsi na vyreseni.

Ja viem ze to je narocne. Preto to treba riesit hned a preto to treba
riesit vsetkymi silami.

wek