[OT] automat/manual, was: [OT] Roztlacanie/tahanie modernych aut

Aleš Procháska ales.prochaska na divesoft.com
Pátek Leden 21 15:39:43 CET 2022

Protože si opravdu nedovedu představit, jak by třeba povinně autonomní vozidlo zvládlo některé situace. Třeba zaparkovat na chalupě, kam nevede oficiální silnice ani to samotné místo není registrováno jako parkovací místo. Z obojího jen čiší ta možná (a z byrokratického hlediska vlastně jistá) nutnost obojí nějak evidovat, registrovat, hlásit na stavebním úřadě a získat povolení od hasičů, aby auto vědělo. Takhle vím, že mám zaparkovat támhle a když tam už někdo bude tak kousek vedle a že mám být opatrný abych nerozryl trávník.

Aleš Procháska