[OT] automat/manual, was: [OT] Roztlacanie/tahanie modernych aut

Aleš Procháska ales.prochaska na divesoft.com
Pátek Leden 21 14:06:41 CET 2022

Protože individuální automobilová doprava je základní mód veškeré osobní dopravy a upírání individuální mobility je modus operandi levicových extrémistů, které bych (například já) ani moc nechtěl :-) Prostě když si téměř každý může vzít auto a jet si někam dál nakoupit nebo do práce, lépe funguje konkurenční prostředí a kde funguje konkurenční prostředí, tam funguje líp všechno.

Aleš Procháska