Re: Můstek chcípá

Jiří Majzlík Nemeček jirry na centrum.cz
Čtvrtek Leden 20 11:44:18 CET 2022

Případně, že by sekundár někdo vhodně uzemnil a protékaly tam nějaké
vyrovnávací proudy přes PE.

Jinak je ten můstek za trafem hezky schovaný, myslím, že ani při zvážení
všemožných parazitních vazeb a přechodných dějů v síti prostě není
cesta, jak ho čistě elektricky odpálit.

Jsem dost zvědavý, na co nakonec přijdete. Tipuju na špatně nastavené
kurvítko, zapaluje příliš brzy.

JMN