Re: [OT] Roztlacanie/tahanie modernych aut, was: [OT] Rozborka/sborka elektrovýzbroje aut Tesla

Martin Záruba swz na volny.cz
Středa Leden 19 17:14:06 CET 2022

Je YETI. Mám manuál a bezklíč. Ale i tak mě ten bezklíč štve, protože
stisknu dálkáč na otevření vrat, strčím klíče do kapsy, dotknu se kliky
a tím otevřu, nastartuji tlačítkem, zapnu pásy a vyjedu. A pozor, teď to
přijde... Chci stisknout dálkáč na zavření vrat, jenže to nejde protože
ho nemohu vydolovat z kapsy, přes kterou jde pás. Chvíli se vztekám, pak
rozepnu pás, vyndám dálkáč, zavřu vrata, narvu v sedě do kapsy a zapnu
pás. Uf.

U druhého auta, které má normální klíček, stisknu dálkáč na otevření
vrat a dálkáč na otevření dveří auta, strčím klíček do zapalování a
nastartuji, zapnu pásy a vyjedu. Stisknu dálkáč na zavření vrat, který
je na společném kroužku s klíčkem a jedu. Co je lepší?

Martin Záruba