[OT] automat/manual, was: [OT] Roztlacanie/tahanie modernych aut

Jindroush jindroush na seznam.cz
Středa Leden 19 15:08:05 CET 2022

On 19.01.2022 14:41, Jindrich Fucik wrote:
> Mno nevím. Byl jsi někdy v autě současné doby? Skoro všechna současná auta skomírají na tabletách, takže je těžké si v nich představit něco jako přepínač. Navíc s nějakou mechanickou funkcí....
> Tady si trochu myslím, že se vracíme k té tesle, která má na prostředku prostě 17" monitor.
>
> Hledej přepínač:
> https://cpv3prodbluecdnep.azureedge.net/images3/sites/cscz-v2/26613c9a-348e-4515-91c9-ec9c1e3ef171/a53fd9fe47bcb93caae64964d511ed28/ModelCharacterGalleryModule/7632a1f0aa516594d6a0e94356eefae7250acf63669750b30971a08237c5496b/Default_bp1920_1.webp

Budu si hrat na dablova advokata - co za "prepinac" je skutecne
uprostred potreba? (Mam relativne moderni auto s docela velkymi displeji
a jsem zvykly na delsi jizdy, dost i v noci)

Jednou za uhersky rok zapnu/vypnu mlhovky, ty maji fyzicke cudliky vlevo.
Obcas zmacknu vystrazna svetla - ty maji cudlik vpravo u klimy.
Klima, prakticky na ni nesaham, proste bezi sama tak, at je mi prijemne.
Zatim ma fyzicka tlacika, nemusela by.
Parkpilot - ma cudlik vpravo, ale asi neni problem ho zmacknout na
displeji (pouziva se malo, nekdo vubec)
Media, nulovani pocitadel, stavy auta, telefon apod je na volantu, jako
fyzicka tlacitka nebo swipatka.
Vsechna jizdni heblatka jsou na volantu nebo na packach volantu.
Bambilion funkci lze ovladat hlasovym ovladanim.

Ktera jsou tedy ta casto pouzivana tlacitka, ktera v modernich autech
chybi? Na co skutecne sahate a sahate na to casto a musite na to sahnout
rychle a presne?
Podle me se takhle zeptali designeri rozhrani a vyslo jim to, co vidite.

PS: I moje nova mycka ma presne 0 fyzickych tlacitek.

--
Jindroush <jindroush na seznam.cz>