funkcni sw pro starsi osciloskop RIGOL DS1064B pod win10 ? USB pripojeni.

ajtservis info na ajtservis.cz
Neděle Leden 16 14:05:20 CET 2022

hezky vikend.
dokazal by nekdo poradit jestli existuje pro tento starsi rigol
osciloskop DS1064B nejaky fumkcni sw. pod WIN10 ? stacilo by jako
nahrada ukladani na USB, idealne i ovladani, min. ulozenych konfiguraci.
postahoval jsem lecos z https://www.rigolna.com/download/ .
nainstaloval "Ultrascope" a skoncil na error vesa32.dll ..
pak take z https://www.batronix.com/shop/oscilloscopes/Rigol-DS1064B.html .
nasel i nejaky alternativni sw. od sigrok, pulseview,
https://sigrok.org/wiki/Main_Page .
v nejlepsim pripade jsem se dostal do stadia, kdy win10 ukazoval
univerzalni seriove zarizeni a po instalaci driveru od sigrok, mam ted i
seriovy port DS1204B. COM3 atd.
ted uz bude v tech usb driverech asi peknej maglas, mam pocit ..
vsechno jsem se snazil pres USB bez LAN.
netusim jestli to pri stari oscila vubec pujde.
diky za info.
tomik.

--
AJT SERVIS s.r.o.