Re: [OT] Rozborka/sborka elektrovýzbroje aut Tesla

Petr Labaj labaj na volny.cz
Sobota Leden 15 12:32:55 CET 2022

Tak sorry.
Mně to video přišlo dobré a poučné. Nikdy jsem otevřené e-auto neviděl,
navíc v tak hezky postupně skládaném stavu.
Bylo tam pro mě i pár překvapení. Třeba že pokud se připojí ta Teslácká
nabíječka, tak snad vůbec nejde přes ty měniče v nabíječkové bedně, ale
jde přímo na kontakty baterky. A taky současně na vstup měničů pro
motory. Přijde mi to skoro trochu nebezpečné a umožňující sabotáž.

Mrzí mě, že jste strávil zbytečnou hodinu. Já jsem to považoval za dobře
strávenou hodinu.
A určitě shlédnu i jeho další videa, kde má rozebrané Teslácké motory.

PL