OT: Poptávka po programování - dlouhodobá spolupráce

Pavel Poucha pavel.poucha na papouch.com
Pátek Leden 14 17:46:45 CET 2022

Zdravím,

před časem jsem zde poptával programování nastavovacích programů apod.
Dostal jsem nabídky, nakonec jsme je nevyužili, zvládáme to sami.

nyní bych poptával dlouhodobou spolupráci na našem programu Wix (
https://papouch.com/wix-merici-software-p4810/?cid=293 ). Je psaný v
Delphi, začátky jsou tak před 20 lety. Stále jej ale rozvíjíme, odhad
potřebného času je cca 4 hodiny týdně. Někdy dlouho nic, někdy je naopak
hodně práce. Původně byl program určen jen pro to, aby mohl zákazník
vyzkoušet naše produkty, ale vím o několika instalacích, kde běží jako
hlavní program pro monitorování všeho možného (například i v jedné větší
bance).

Je možné pokračovat v Delphi, nebo program vytořit znova např v prostředí
.net.

Pokud by se toho chtěl někdo ujmout, napište mi prosím soukromě.

S pozdravem
ing. Pavel Poucha
jednatel
pavel.poucha na papouch.com