Unitech EA500 a 502 - resetovani

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Pátek Leden 14 13:06:16 CET 2022

Ahoj,

podobně se mi choval jeden čínskej android tablet. Když jsem se připojil
na debug consoli, tak psal, že inicializace kamery neproběhla správně a
potřebuje restart. (bez kamery napsal, že kamera není a pokračoval).
Jednoduše pomohlo přeflashovat celej systém.
Pro tenhle tablet se kupodivu dal stáhnout, tak to bylo jednoduché.