OT: OrangePi Zero 512MBRAM+16GB microSD Kingston

Ladislav Vaiz spam na nagano.cz
Středa Leden 12 09:15:28 CET 2022

Že já jsem to orange chválil!
Včera jsem spustil tisk, po půl hodině se tiskárna zasekla. Neměl jsem
chuť to řešit, tak jsem ji jen vypnul.
Dnes že to tedy vytisku. Orange po síti nereaguje. Dobře, vystoupit
nastoupit.
Stále nic, že připojím konzoli. Vezmu orange do ruky a skoro jsem se
spálil. Půjde do koše, dám tam rezervní board.

K dotazu: desku jsem si sice koupil, ale nakonec jsem použil jen interní
SD. Jsou tam jen filmy přes minidlna.
Rychlost bude omezena USB.

L.