Re: FVE - základní poznatky

kral.j na centrum.cz kral.j na centrum.cz
Úterý Leden 11 11:09:36 CET 2022

Dnes jsem si přečetl článek, jak vláda chystá podporu fotovoltaiky na 100 tisíc střech. Jenže v mých úvahách to přineslo velké mínus. Je tam věta "Realizaci vládního plánu by napomohlo také zrušení potřeby stavebního povolení pro střešní instalace stejné velikosti." Z dalšího ale nevyplývá s čím se ta stejná velikost srovnává. Zato je z dalšího zřejmé, že toto stavební povolení je potřeba i jen na několik panelů. Moje představa se ubírá směrem, že dám na střechu asi tři panely (samozřejmě vlastnoručně a jako ostrovní systém) a z toho co to dá zjistím, jestli se to vyplatí. Z videí, které tady byly uváděny, jsem si myslel, že do instalace 20kW to tak půjde. Jaké jsou zkušenosti těch, co už tím prošli?
Král