trvale nabijeni 4s NiCd 5, 70V asi neni ok ? baterka v osciloskopu tekscope THS710

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Pondělí Leden 10 17:58:47 CET 2022

NiCD si da leccos libit, prebijeni az tak nevadi. Mam zkusenosti s
emergency svetlem, kde je 3xNiCD  Candica  800mAh
Po 15 letech provozu a trvaleho dobijeni na 1,4 V  ty baterky maji stale
500mAh.
V jedinem svitidle z 10 ks byl jeden clanek hermeticky vadny, dalsi dva OK.
A to same NiCD 4000  ( PUVODNE K RF-10 ) - mam je cca 20 let a jsou jako
nove.
Ale je fakt, ze v obou pripadech jsde o nejake specialnejsi clanky se
sinrovanymi elektrodami..
NiCD clankum vadi trvale vybiti pod 0,8V, teplo..
Jestli pro ni chcete udelat maximum, tak ven z aparatu a nabijet trvale
1/100 C.  Obcas "protocit" v tom osciloskopu.