doporuceni , zalozni zdroj k cerpadlu krbovych kamen, nahrada PG 500 bat 44Ah ?

ajtservis info na ajtservis.cz
Pátek Leden 7 16:27:06 CET 2022

to ten muj take. uvazoval jsem o velkem chladici, tak 5x vetsim a 120mm
vetrakem se sondou na mereni realne teploty. vetrak ma dvoje otacky,
malo/moc a i tak je tichej a za 150kc. podle me by to nebezelo skoro
nikdy. bohuzel napajeni 12V, puvodni 5V.  ale musel bych tam stejne
nechat i ten malej, protoze si ten fw. hlida od nej zpetnou vazbu otacek
a kdyz neni nebo je jina tak nahlasi chybu a pisti. tohle uz dohromady
je lepsi to nejak zakrytovat navic.
t.

--
AJT SERVIS s.r.o.