[OT] Akvarium - co proti rasam?

Úterý Leden 4 13:30:08 CET 2022

Takže jak to dopadlo: měním častějc vodu a teď naposledy jsem
oškrábal stěny škrabkou, přitom se zvířila voda a zvednul kal ze dna. Při
vysávání staré vody to tak vzalo i dost toho bordelu. Když byl předtím
usazený u dna, tak jsem sice vyměnil vodu, ale kal (hlavně hovínka teda)
zůstal.

Rybám se daří, nechcípaj a už 2x se mi paví očka rozmnožily. Krevetky jsou
taky spokojený, ale ty se nemnožej (nebo jejich mladý stíhaj sežrat ryby,
nevím).

P.K.