Re: Elektronika pro domácího lékaře

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Neděle Leden 2 18:52:23 CET 2022

Ten mám taky, bhužel po mámě s fibrózou. Tenkrát si to koupila za
vlastních 60k, protože to pojišťovna ještě nehradila.

Je tam nějakej molekulární filtr, kterým projde O2 a neprojde N2, nebo
naopak. Jsou to takový trubky v bloku. Nějakou dobu se tam kompresí
vzduch, pak to odfoukne N a cyklus se opakuje. VrrrRR Pfff Brm Brm
VrrrRR Pfff ... Není to moc dobej zvuk na spaní, tak měla asi 10m hadičku.
Jo a je tam i ta flaška s vodou, jak o ní už byla řeč.

PH