OT: stredni vlny

Zdenek zdej na atlas.cz
Sobota Leden 1 10:39:22 CET 2022

S tím vypínáním "pomocníků" souvisí dilema: koupit auto v základní výbavě,
kde je nějaký jednoduchý displej a asistenty se vypínají HW tlačítky, nebo
vybrat výbavu s lepším displejem a více funkcemi, ale zároveň s vypínáním
asistentů přesunutým do menu.
Před pár dny jsem četl nějakou recenzi auta, kde to výrobce opět "vylepšil".
Do menu displeje nejde vlézt za jízdy. Když zapomenete vypnout asistenty
před rozjezdem, musíte zastavit, zatáhnout ruční brzdu a pak to teprve jde
vypnout...

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Jan Průha
Sent: Saturday, January 1, 2022 10:28 AM
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: Re: OT: stredni vlny

Ono taky těch funkcí v autech přibylo. Kdyby dnes každá měla mír svůj
čudlík, tak by to v autě vypadalo jak v kokpitu boeingu.
O tom nastavování větrání v menu už psalo víc lidí. Já jsem si tak nějak
zvykl to mít na automatiku a vůbec nemám potřebu do toho lézt. Akorát
drahá polovice mi to vždycky nějak předělá :-).

Mnohem víc mi vadí to, že musím před jízdou neustále deaktivovat pořád
víc nechtěných kecalů do řízení. Aktuálně "chcípání motoru" (Start/Stop
system) a "tahání za volant" (asystent jízdy v pruzích).
Když už si nemůžu vybrat, jestli takovou věc vůbec chci, tak proč aspoň
nejde trvale deaktivovat. :-(

H.