Elektrocentrala

Michal Grunt michal.grunt na gmail.com
Neděle Únor 27 10:58:54 CET 2022

V silikonech se nevyznám, ale asi není silikon jako silikon. Když jsem doma
lepil v koupelně zrcadlo na dlazdicky tak jsem si o tom něco přečetl a
koupil takový silikon, který to zrcadlo nepoškodí (už nevím co to bylo nebo
v čem spocivalo to nebezpečí). Uplynulo cca 7 let a zrcadlo je v pohodě.
Naproti tomu jsem viděl v jedné firmě krátce po rekonstrukci jak je zrcadlo
poškozené (byla vidět aplikace silikonu a to po velice krátké době v řádech
možná týdnů a byla poškozená ta kovová vrstva).