Elektrocentrala

Petr Labaj labaj na volny.cz
Neděle Únor 27 00:20:07 CET 2022

Ta biosložka je agresivní je gumě, a taky trochu k laku (když si člověk
pobryndá auto při tankování).
Mám bohužel i vlastní zkušenost.
Mám auto ještě z doby, kdy byl svět v pořádku a nafta byla naftou.
Po mnoha letech  (kdy jsem hodně jezdil i na čistou bionafu) mi odešly
O-kroužky v palivovém čerpadle.
Nechal jsem to přetěsnit (docela draze). Ale ti umělci tam dali nějaké
běžné gumové O-kroužky.
Chcíplo to znovu po několika měsících.
Pak jsem to dal k chlapovi, který věděl co dělá. Ten tam dal silikonové
(nebo jaké) O-kroužky, které drží.
A taky mi ukázal, co zbylo z těch gumových. Byl to takový černý mazlavý
blivajz.
Tohle nafta bez biosložky neudělá.

PL