Re: OT jaderný tok do evropy z Ukrajiny

Jiří Nesvačil nesvacil na posys.eu
Pátek Únor 25 08:07:00 CET 2022

Zdravim,

videl jsem videa na www.youtube.com, nevim jak jsou pravdive. Nicme
dobrovolnici jezdi kanaly pod jad. bloky, castecne  se i potapi. Hovori,
ze citi i nebezpecny jaderny plyn, tak bych to nazval. Jsou zde zabery
ucha. Samozrejme se zminuje obrovske nadlicke usili betonaze pod
reaktorem a dalsi obavy o odtoku pres spodni vody do evropy. Jadro uplne
vypnout nemohu, to mi je jasne, budu doufat, ze se tam nic nestance.

Jirka