HDMI - uživatelské rozlišení, výstup bitmapových grafických dat - toner transfer

Miroslav Šinko sinkomiro na gmail.com
Čtvrtek Únor 24 00:33:20 CET 2022

On 23.2.2022 18:52, Petr Labaj wrote:
> Jediné, co jsem nezkoušel, jsou ty speciální žluté nebo modré papíry.

A to je ta chyba, ze usetrim na specialnom materiali, uverim zarucenym
postupom na papieri z papiernictva za 10 halierov.
Modra folia z SOS fungovala dobre (pisem minuly cas, lebo som to uz dlho
neriesil). Ona bola cira priesvitna a modra bola vrstva, ktora sa z nej
teplom (zehlenim) prilepila na toner a prekryla na nom jemne
nedokonalosti. Teda neslo o cisty transfer toneru, ale plus krycia
vrstvicka z folie. S kadejakymi samolepkami apod som ani ja nemal dobre
skusenosti.

miro