Re: [OT] hodnocení obchodu

Úterý Únor 22 15:47:35 CET 2022

Koupil jsem na aukru nějakou 64GB Luckgood (= noname) flešku, stála pár
korun, měla dva konektory USB-C i klasický USB, to byla výhoda, dala se
jednoduše strčit jak do telefonu, tak do PC nebo televize... Fungovala (a
to plná kapacita), ale jednoho dne umřela, neměl jsem ji ani rok. Žádné
oddíly, kapacita 0.

Vedle toho mám jiné flešky X let a drží, například jedna hodně letitá
Verbatim 16GB.

Takže bych si dal bacha na data, co na takové noname flešky dávám za data,
abych o ně nepřišel. (Tamtu jsem používal jen na filmy, co jsem si pouštěl
na televizi.)

P.K.