OT: neco jako domaci vodarna

Libor Konečný support na mikrovlny.cz
Úterý Únor 22 13:36:17 CET 2022

'Dobry' den vsem instalaterum :-)

Dneska mame havarii a s tim spojenou i opravu na vodovodu s vylukou od
rana az do vecera, je to nekolikrat za rok a ja vzdycky na to zapomenu a
po druhem splachnuti uz nadavam.

Proto me napadlo udelat zalohu , ze bych dal na privodni potrubi
nerezovou akumulacku JOVAL VIM 100.

100ltr je asi celkovy objem nadrze.  Kolik se tam pak vejde pri 4 barech
tlaku vody, aku ma 1,8 - 2 bary, pulka tzn 50 ltr ?

Domaci vodarna vzdy periodicky tlakuje, tady by to bylo natlakovane
stale, tak me zajima zdravotni bezpecnost a tim padem i co nejlepsi
provedeni.

Dal bych tuto akumolacku  nad privod pomoci Tcka, privod z radu mam
vodorovny 1/2"  dal bych tam Tcko s odobckou/svisle 1"  ke vstupu
akumulacky (cca 1 metr delky), takze  by se to mohlo i v omezene mire
michat.

Je to takto resitelne ze zdravotniho hlediska ?

Aby se tam neco nemnozilo, akumulacka je nerezova.

Diky za info

Libor