HDMI - uživatelské rozlišení, výstup bitmapových grafických dat

Miroslav Šinko sinkomiro na gmail.com
Neděle Únor 20 23:06:44 CET 2022

Pred >10r som takto bojoval s vystupom PS. Do Eagle bol vtedy taky
plugin "drill aid", ktory cez dierky padov nakreslil o cosi vacsie
kolieska s o cosi mensou dierkou. Na obrazovke dobre, ale v PS vystupe
neboli. Prisiel som na to, ze PS vystupny subor ich sice obsahuje, ale v
takom poradi, ze nasledne boli prekreslene. Teda bolo potrebne tie
riadky hoci aj rucne v txt editore presunut na koniec, aby ich
interpretujuci SW (u mna GS view) vykreslil ako posledne. Potom som si
na to spravil jednoduchy SW, co ich nasiel a presunul na koniec. Mozno
to bude vas pripad, ze ako posledny je vykresleny nejaky plny obdlznik,
ktory prepise (prekryje) vsetko ostatne.

miro