Re: OT Doporučte notebook

Jindroush jindroush na seznam.cz
Pondělí Únor 14 14:49:21 CET 2022

Na druhou stranu - neni to jedno? Obecne je jakakoli NB klavesnice
programatorsky odpudiva (chiclety jsou pro me naprosto nepouzitelny,
rozlozeni dtto), takze kdyz uz nb, tak s externi klavesnici? Ale asi se
to lisi clovek od cloveka, takze YMMV.

Podobny notes jsem ted vybiral pro znamou, ale tam byla v pozadavcich
grafika, takze Lenovo Legion S7.

Stejne mi to prijde, ze se notesy ted delaji jen ve trech kategoriich:

levny 'skolni/kancelarsky' plastak - herni (tezky, horky a fucici) -
drahy 'kancelarsky/workstationovy', ale utrefit nejaky stred je cim dal
tim tezsi. Levny je 20-, drahy je 40+, aspon tak podle mych meritek
(take se muze lisit)
J.