OT: Drony a Superbowl

Jindroush jindroush na seznam.cz
Pondělí Únor 14 12:35:31 CET 2022

Dal jsem to radsi jako OT. Celkem pekne, jak je to plynule, ocekavam, ze
dabel bude v detailu, nikoli v principu, aneb frflani "drony uz nejsou
cool, svitici drony nejsou cool, moc dronu je jen malo cool" je sice
pravdive, ale jen do jiste miry.
https://www.youtube.com/watch?v=JObAkBXoWXE
Kdyby nekdo chtel napsat, zda se orientuji proti sobe (jako ptaci v
hejnu) nebo proti nejakemu centralnimu bodu na zemi...

Tohle video mi prislo lepsi, ale nevim, zda uvidi nekdo, kdo nema FB
https://fb.watch/b9ZntTC2S3/

Me tak napada - pan Kuba a synator, uz maji hotovou Roomba light show?
:-) Jeste tedy by ty roomby na naraznicich mohly mit nejaky cinely,
takze kdyby se srazily, udelaly by nejaky libozvucny cink.

--
Jindroush <jindroush na seznam.cz>