Re: OT: DIY antigravitace se třemi tranzistory

Miroslav Mraz mrazik na volny.cz
Neděle Únor 13 19:33:00 CET 2022

Vždyť to v tom článku je - gravitační energie byla absorbována křemíkem
P-typu v tranzistorech. Jak vidíte, web snese každou hovadinu.
Někde jsem zaznamenal (nemusí to být pravda, ale je to uvěřitelné), že
ministerstvo školství hodlá v osnovách pro ZŠ zrušit výuku klasické
Newtonovy mechaniky. Ne proto, že je špatně (pojem síly je definován
tautologií, přímé silové působení na dálku odporuje kauzalitě), ale
proto, že je pro žáky moc složitá. Možná tyhle články vznikají v
pokrokovějších zemích, kde tento převratný krok již proběhl.

Mrazík